Главная О нас Регистрация RSS
Приветствую Вас, Гость
Меню сайта
РЕСУРСЫ
Мережа активістів правозахисного руху

Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
ОТОБРАЗИТЬ НА
Вход на сайт

Поиск
Друзья сайта
Главная » Статьи » Наше право » Законодательство Украины

Вагони повинні мати
2 ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
2.10 Санітарні модулі
Вагони повинні мати засоби утримання стічних вод туалетів згідно з вимогами UIC 563.
Незалежно від конструкції вагона, хоча б один туалет виконують із доступом з боку бокового проходу або вхідного тамбура, а також доступу інвалідів у візку, або пересування інвалідів у туалетному візку.
За наявності у вагоні купейних модулів з 4–6 спальними місцями
(див. 3.2.2), щонайменше в одну туалетну кімнату повинен бути доступ з боку бокового проходу або вхідного тамбура.
В одному із санітарних модулів рекомендовано наявність складного столика для перевдягання дитини та сміттєвого контейнера для використаних підгузків.
2.12 Протипожежний захист
Протипожежні заходи мають бути згідно з вимогами UIC 564-2.
Новий рухомий склад обладнують індикаторами диму; рухомий склад після модернізації обладнують індикаторами диму щонайменше в купейних модулях з 1–4 спальними місцями (див. 3.2.1), а також спец модулях для інвалідів. Пасажири мають бути проінформовані щодо встановлених індикаторів диму.
2.13 Службове купе
Службове купе Переобладнати для інвалідів, (бо туди доїжджає будь який візок), бо купе знаходиться поряд з туалетом.
Службове купе відтворити у першому купе вагону
Вагони повинні мати службові купе, розташовані біля вхідного тамбура та обладнані згідно з вимогами зацікавлених залізниць.
Пасажири повинні бути проінформовані щодо місця розташування службового купе, де знаходиться провідник.
2.14 Пасажири у інвалідних візках
У складі кожного поїзда повинен бути в кожному вагоні один купейний модуль для перевезення пасажирів у інвалідних візках, (див. 2.13), та туалетним модулем, пристосованим для інвалідних візків згідно з вимогами UIC 565-3. Обидва модулі повинні знаходитися поряд.
Вагони для перевезення пасажирів у інвалідних візках повинні відповідати вимогам UIC 565-3.
3 КОНСТРУКЦІЙНІ ВИМОГИ ЩОДО КОМФОРТУ ТА ЗАСОБІВ БЕЗПЕКИ
3.1 Опис спальних місць
3.1.1 Конструкція спального місця:
– довжина спального місця 1 900 мм;
– ширина спального місця 700 мм;
– у кожному вагоні ширина, одного або двох місць спального огородженого та надійно змонтованим пристрійом, що убезпечити від падіння місця для інвалідів, хворих, людей похилого віку чи великої ваги (щоб зручно одягати, роздягати, укладати, перевертати) не меншою за 750 мм.;
– вільний вертикальний простір між спальними місцями 600 мм;
– нижнє спальне місце у денний час не повинне використовуватися як спальне як що його не займає інвалід;
– підголівники повинні бути регульованими;
– матраци мають бути виконані з повітропроникного матеріалу;
– кожен пасажир повинен мати можливість самостійно та швидко трансформувати спальне місце з денного положення у нічне та навпаки. Зусилля, необхідне для виконання цієї операції, не повинно перевищувати встановлених відповідних норм з охорони праці, за інвалідів це повинен виконати провідник;
– конструкція спального місця повинна бути такою, щоб була можливість планувати купейний модуль за 3.2.1 з наявністю різної кількості спальних місць, але не більше трьох, розташованих одне над одним;
– верхнє спальне місце має бути регульованим, а купе бути придатним для розміщення від одного до трьох спальних місць на одному боці (за необхідності). В денному варіанті спальні місця в купе повинні автоматично і надійно закріплюватися у піднятому положенні.
3.1.2 Конструкція спального місця, утворюваного з сидіння:
– довжина спального місця 1 900 мм;
– ширина спального місця 620 мм;
– ширина спального огородженого надійно змонтованим пристрійом, що убезпечити від падіння, місця для інвалідів, хворих, людей похилого віку чи великої ваги (щоб зручно одягати, роздягати, укладати, перевертати, виконувати санітарно- гігієнічні потреби) 670 мм;
– вільний вертикальний простір між спальними місцями 600 мм;
– нижнє спальне місце може використовуватися у денний час як сидіння, як що його не займає інвалід;
– кожен пасажир повинен мати можливість самостійно та швидко трансформвуати спальне місце з денного положення у нічне та навпаки. Зусилля, необхідне для виконання цієї операції, не повинне перевищувати встановлених відповідних норм з охорони праці, за інвалідів це повинен виконати провідник;
– конструкція спального місця повинна бути такою, щоб планування купейного модуля за 3.2.2 могло містити різну кількість спальних місць, але не більше трьох, розташованих одне над одним;
– верхнє спальне місце має бути регульованим, а купе бути придатним для розміщення від одного до трьох спальних місць (за необхідності). В денному варіанті спальні місця в купе повинні автоматично і надійно закріплюватися у піднятому положенні.
3.2 Опис модулів
Вагони повинні складатися з наведених нижче модулів, які комбінують згідно з вимогами зацікавлених залізниць.
3.2.1 Купейний модуль з 1–4 спальними місцями.
Основними елементами облаштування модуля є:
– 1–4 спальних місця, що у денному варіанті розташування можуть складатися що його не займає інвалід;
– у денному варіанті кількість місць для сидіння повинна відповідати кількості спальних місць. Відхилення від вимог UIC 567 є допустимими;
– 1 пересувний або складний стіл;
– (+) 1 умивальник (гаряча та холодна вода) відкритого або закритого виконання;
– (+) 1 невелика шафа для кожного спального місця:
- 1 рушник для рук;
- 1 стакан для зубної щітки та/або стакан для води;
- інші аксесуари;
– (+) дзеркало;
– (+) місце для туалетного приладдя;
– (+) розетка для електробритви згідно з вимогами UIC 550;
– розетка для портативного комп’ютера згідно з вимогами UIC 550 (рекомендовано), на 230 В 50 Гц для зарядки електровізка;
– багажне відділення за кількістю спальних місць, візка;
– кілька гачків для одягу;
– кріплення для плічок верхнього одягу;
– контейнер для сміття;
– стійкі та безпечні сходинки до верхніх спальних місць;
– прості в експлуатуванні штори, що надають ефективне затемнення вікон;
– вбудований гучномовець;
– загальне та нічне освітлення;
– над дверима або поряд:
- ручка стоп-крана з додатком шрифту Брайля;
- вимикачі загального та нічного освітлення купе з додатком шрифту Брайля;
- термометр для контролю температури купе;
- регулятор звуку гучномовця з додатком шрифту Брайля;
- кнопка виклику обслуговувального персоналу з додатком шрифту Брайля;
– для кожного спального місця;
- надійно змонтований пристрій, що убезпечує від падіння пасажирів, в тому числі й дітей;
- індивідуальне освітлення для читання (з вимикачем) з додатком шрифту Брайля;
- поличка або сітка для дрібних речей;
- тримач для пляшок та стаканів.
Примітка. Елементи, позначені „(+)”, не встановлюють, якщо є стаціонарний умивальник.
3.2.2 Купейний модуль з 4–6 спальними місцями
Основними елементами обладнання модуля є:
– 4 – 6 спальних місць;
– 1 знімний або складний стіл;
– розетка для портативного комп’ютера згідно з вимогами UIC 550 (рекомендовано);
– багажне відділення за кількістю спальних місць та візка;
– кілька гачків для одягу;
– контейнер для сміття;
– знімна драбина з безпечною системою кріплення;
– прості в експлуатації штори, що забезпечують ефективне затемнення вікон;
– вбудований гучномовець;
– загальне та нічне освітлення;
– над дверима або поряд:
- ручка стоп-крана з додатком шрифту Брайля;
- вимикачі загального та нічного освітлення купе з додатком шрифту Брайля;
- термометр для контролю температури в купе;
- регулятор звуку гучномовця;
- кнопка виклику обслуговуючого персоналу з додатком шрифту Брайля;
– для кожного спального місця:
- надійно змонтований пристрій, що запобігає падінню пасажирів, у тому числі й дітей;
- індивідуальне освітлення для читання (з вимикачем);
- поличка або сітка для дрібних речей;
- тримач для пляшок та стаканів.
3.2.3 Купейний модуль для пасажирів у інвалідних візках
Такі купе повинні мати на дверях міжнародне маркування, згідно з наведеним в UIC 413.
В купе повинно бути два спальних місця з переважним розташуванням одне проти одного, щоб слідкувати та бачити хворого чи інваліда, а також вільний простір дає можливість супроводжуючій людині вільно, не згинаючись підходити чи допомагати їм (інвалід, хворий, люди похилого віку чи великої ваги), щоб зручно одягати, роздягати, укладати, перевертати, виконувати санітарно - гігієнічні потреби.
Розміри купе повинні забезпечувати достатній простір для руху візка з кругом повороту не менше 1,4 м.
Засоби керування з додатком шрифту Бройля;:
- ручка стоп-крана;
- загальним та нічним освітленням;
- регулятор температури купе;
- регулятор звука гучномовця;
- кнопка виклику провідника,
- розетка для портативного комп’ютера згідно з вимогами UIC 550 (рекомендовано), на 230 В 50 Гц для зарядки електровізка;
повинні розташовуватися на висоті 750 мм та 850 мм від рівня підлоги та бути в межах досяжності пасажира, що займає нижнє місце.
Ширина спального місця, призначеного для пасажира-інваліда, повинна бути не меншою за 750 мм.
Висота спального місця, призначеного для пасажира-інваліда, повинна бути не меншою за 50 мм.
Під верхнім спальним місцем повинні бути допоміжні ручки, поручні.
Для полегшення пересування пасажира з інвалідного візка на спальне місце та навпаки мають бути відповідні допоміжні ручки, поручні.. За наявності в купе столика, його висота повинна забезпечувати заїзд під нього інвалідного візка.
Відкривання, закривання, блокування дверей повинні виконуватися за допомогою натискних кнопок.
Решта елементів цього модуля, як правило, не відрізняються від елементів купейного модуля з 4 – 6 спальними місцями (див. 3.2.2)
3.2.4 Купейний санітарний модуль
Цей модуль не має доступу з коридору та може використовуватися пасажирами одного або двох купейних модулів, визначених у 3.2.1.
Умивальник повинен відокремлюватися від одного або двох купе повітронепроникними та вологонепроникними непрозорими дверима. Ці двері повинні закриватися та відкриватися пасажирами з боку купе за допомогою спеціального ключа. За наявності двох окремих входів в умивальник з боку обох купе, відкривання та закривання дверей з одного боку повинно автоматично запобігати доступу з іншого боку. Для цієї мети має бути пристрій, що блокує двері з боку купе та не дозволяє нікому іншому входити до зайнятого приміщення.
Основними елементами модуля є з додатком шрифту Бройля:
– душова кабіна зі:
- змішувачем холодної та гарячої води та душовою насадкою;
- піддоном з неслизькою підлогою та стіканням води;
- мильницею;
- допоміжною ручкою;
– туалет згідно з UIC 563;
– тримач туалетного паперу із тримачем запасного рулону;
– пристрій для користування гігієнічними рушниками;
– допоміжна ручка (за потреби);
– умивальна чаша з підведенням холодної та гарячої води;
– дзеркало;
– поличка для розміщення на ній стакана або підставки для зубних щіток, туалетного приладдя та інших аксесуарів;
– розетка для бритви згідно з вимогами UIC 550;
– поличка або вішалка для банних рушників та рушників для рук;
– контейнер для сміття;
– гачки для одягу;
– вимикач освітлення.
3.2.5 Модуль умивальника
Модуль повинен відповідати вимогам UIC 563 з додатком шрифту Бройля.
Основними елементами модуля є:
– умивальна чаша з підведенням холодної та гарячої води;
– дозатор рідкого мила;
– пристрій для користування паперовими рушниками;
– поличка для туалетного приладдя тощо;
– дзеркало;
– розетка для бритви згідно з вимогами UIC 550;
– гачки для одягу;
– контейнер для сміття;
– кнопка виклику провідника.
3.2.6 Модуль туалету з додатком шрифту Бройля
Модуль повинен відповідати вимогам UIC 563. Доступ має бути з боку бокового коридору або вхідного тамбура.
У випадку розташування такого модуля поряд з купе для пасажирів у інвалідних візках, він повинен відповідати вимогам UIC 563-3.
Основними елементами модуля є всі елементи модуля умивальника, що зазначені у 3.2.5, крім того:
– унітаз згідно з UIC 563;
– тримач туалетного паперу із утримувачем запасного рулону;
– пристрій для користування гігієнічними рушниками;
– допоміжна ручка.
3.2.7 Душовий модуль з додатком шрифту Бройля
Доступ має бути з боку бокового коридору або вхідного тамбура.
Крім елементів модуля умивальника (3.2.5), душовий модуль оснащують:
– душовою кабіною із:
- змішувачем гарячої та холодної води та насадкою для душа;
- душовою раковиною з неслизькою підлогою та стіканням води;
- мильницею;
- допоміжною ручкою;
– поличкою та/або вішалкою для рушників для рук;
– пристроєм для користування гігієнічними рушниками.
3.2.9 Боковий коридор
Ширина бокового коридору, що вимірюють на рівні підлоги, у разі закритих дверей купе повинна бути не меншою за 600 мм. Ширина проходу в купе для пасажирів у інвалідних візках повинна складати 800 мм.
Обладнання бокового проходу:
– шторки на роликах для затемнення вікон;
– покажчики номерів спальних місць, розташовані поряд з дверима купе;
– пристрій екстреного гальмування;
– індикатори зайнятості для модулів туалету, душу, умивальника, помітні з коридора;
– поручні;
– загальне та аварійне освітлення;
– піктограми виходів та аварійних виходів згідно з вимогами UIC 413;
– світловий індикатор виклику провідника над кожним модулем; індикатори повинні мати вимикач та бути помітними з боку бокового коридора;
– індикатор присутності провідника у вагоні над дверима службового купе;
– дві розетки для пилососа, для зарядки електровізка на 230 В 50 Гц згідно з вимогами UIC 550.
4 ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ
4.2 Енергопостачання
повинно врахувати Енергопостачання для зарядки електровізка
Категория: Законодательство Украины | Добавил: ВАРВАРА2398 (10 Июня 2012) | Автор: Валентина
Просмотров: 1310 | Теги: перевезення пасажирів у інвалідних , купе | Рейтинг: 5.0/1
Всего комментариев: 0
avatar