Главная О нас Регистрация RSS
Приветствую Вас, Гость
Меню сайта
РЕСУРСЫ
Мережа активістів правозахисного руху

Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
ОТОБРАЗИТЬ НА
Вход на сайт

Поиск
Друзья сайта
Главная » Статьи » Наше право » Законодательство Украины

ПОРЯДОК організації перевезення осіб з обмеженими фізичними можливостями (на інвалідних візках) у спеціально обладнаних вагонах
Поширюється на спеціально обладнані вагони які курсують у складах пасажирських поїздів формування залізниць України та формування залізниць інших країн.
1.2 Спеціально обладнані вагони для перевезення інвалідів повинні:
- відповідати Технічним вимогам для перевезення інвалідів Міждержавного стандарту ГОСТ 30795-2001;
- утримуватись в справному технічному стані відповідно до вимог діючих нормативних документів Укрзалізниці.
1.3 Для можливості включення до складу поїздів різних категорій (фірмові, фірмові у міжнародному сполученні, міжнародні), спеціально обладнані вагони для перевезення інвалідів повинні бути атестовані згідно з вимогами відповідних положень.
2 Порядок оформлення замовлення на перевезення інвалідів у спеціально обладнаному вагоні
2.1 Замовлення на перевезення інвалідів на візках у спеціально обладнаному вагоні приймаються не пізніше ніж за 5 діб до відправлення поїзда на залізничних вокзалах відповідальними працівниками, визначеними наказом по підприємству і оформлюються письмовими заявками.
2.2 Замовлення приймаються як від самих інвалідів так і від їх представників (супроводжуючих тощо).
2.3 Отримавши від пасажира інформацію про станції відправлення, призначення, дату виїзду з варіантами можливого виїзду в інші дати відповідальний працівник вокзалу перевіряє наявність документів, які засвідчують право на пільгу та, переконавшись, що пасажир дійсно має право на отримання послуг із замовлення спеціального вагону для перевезення інвалідів, заповнює заявку у двох примірниках. Після підпису пасажиром - інвалідом (його представником) заявки, один її примірник працівник вокзалу залишає у себе, другий віддає пасажиру та повідомляє його, що результат замовлення буде повідомлено на протязі 2-х діб (не враховуючи вихідних днів).
2.4 Заявка на замовлення спеціально обладнаного вагону для перевезення інвалідів повинна передбачати наявність інформації про прізвище ім'я та по батькові пасажира, № посвідчення, ким і коли видане, № контактних телефонів пасажира, дату прийому замовлення, дати виїзду „туди"/„назад", можливі варіанти виїзду „туди"/„назад", станції відправлення/призначення, станція (місце) оформлення проїзних документів, необхідність допомоги під час посадки/висадки в поїзд, підписи пасажира, працівника вокзалу із зазначенням посади та прізвища.
2.5 Інформація з заявки заноситься працівником вокзалу до журналу реєстрації заявок та передається факсом або телеграфом у пасажирську службу залізниці (оперативний відділ).
2.6 Черговий оперативного відділу пасажирської служби проводить перевірку можливості причеплення спеціально обладнаного вагону для перевезення інвалідів (приписки своєї залізниці або інших залізниць України) згідно з заявкою та протягом зміни повідомляє відповідальному працівнику вокзалу про таку можливість або пропонує інші варіанти виїзду.
2.7 В разі відсутності можливості причеплення спеціалізованого вагону відповідальний працівник вокзалу пропонує пасажиру-інваліду інший варіант поїздки.
2.8 Про включення спеціалізованого вагону до складу поїзда згідно з заявкою пасажира-інваліда оперативним відділом пасажирської служби надається причетним підрозділам оперативний наказ, після чого відповідальний працівник вокзалу повідомляє заявника про можливість оформлення і терміни викупу проїзних документів та робить відмітки у відповідному журналі (заявці).
2.9 Під час оформлення заявки пасажири-інваліди або супроводжуючі їх особи попереджаються про необхідність завчасного перед посадкою звернення до чергового по вокзалу для реєстрації та:
- отримання інформації про розташування причіпного спеціального вагону у складі поїзда;
- отримання допомоги при посадці у вагон (на станціях, де створені групи допомоги інвалідам).
Крім того, пасажири-інваліди або супроводжуючі їх особи попереджа¬ються, що на станціях, де групи допомоги інвалідам не створені, транспортування осіб з обмеженими фізичними можливостями до/від вагону та посадка/висадка здійснюються за допомогою супроводжуючих їх осіб або працівників соціальних служб.
2.10 Після оформлення пасажиром-інвалідом проїзних документів відповідальним працівником вокзалу готується телеграма з інформацією про станції посадки/висадки, дату виїзду/прибуття, № поїзду, вагону, місця. Телеграма передається на ст. відправлення, ст. призначення для контролю та надання необхідної допомоги під час посадки/висадки пасажира-інваліда, ЛВЧД (ЛВЧ) формування поїзда, до якого буде причеплено спеціально обладнаний вагон для перевезення інвалідів, копія для контролю - до служб перевезень, пасажирських, локомотивних служб залізниць відправлення/призначення, Головного пасажирського управління.
2.11 У разі відмови інваліда від поїздки відповідальний працівник вокзалу терміново передає отриману інформацію в оперативний відділ пасажирської служби для подальшого прийняття рішення щодо курсування спеціально обладнаного вагону у складі поїзда.
2.12 Технологія прийому замовлень на причеплення спеціально обладнаного вагону для перевезення інвалідів розробляється для кожного вокзалу виходячи з місцевих умов і затверджується керівником пасажирської служби залізниці.
2.13 Для інших пасажирів оформлення та продаж проїзних документів у спеціально обладнаний вагон для перевезення інвалідів здійснюється на загальних підставах згідно з „Правилами перевезень пасажирів, багажу, вантажобагажу та пошти залізничним транспортом України".
З Опрацювання заявки на причеплення спеціально обладнаного вагону для перевезення інвалідів в пасажирській службі
3.1 Під час опрацювання в пасажирській службі заявки на причеплення спеціально обладнаного вагону для перевезення інвалідів повинно бути враховано:
- наявність спеціально обладнаного вагону для перевезення інвалідів та справність механізму підйому площадки для інвалідного візка;
- технічні вимоги для включення вагону до складу поїзда (умовно довжина поїзда тощо);
- кількість пасажирів-інвалідів;
- час зупинки поїзда на ст. посадки/висадки згідно з графіком руху;
- довжина пасажирської платформи та колії прийому поїзда;
- наявність штату і технічних засобів для надання допомоги інвалідам під час посадки/висадки та інше.
3.2 Для посадки/висадки інвалідів на візках час зупинки поїзда повинен бути не меншим за сумарний технологічний час повного циклу опускання/підйому площадки для інвалідних візків. У разі необхідності збільшення часу стоянки поїзда надається запит ЦД, ЦЛ встановленим порядком.
4 Порядок дій працівників на станції відправлення/призначення
4.1 Телеграма про посадку/висадку пасажирів на інвалідних візках реєструється відповідальним працівником станції, вокзалу та у добу посадки/висадки інвалідів, перед початком зміни, доводиться причетним працівникам під розпис.
4.2 Посадові особи станцій і вокзалів, відповідальні за посадку/висадку інвалідів, працівники груп допомоги інвалідам, де такі групи створені, перевіряють готовність приміщень та справність технічних засобів для обслуговування інвалідів (пасажирські платформи, пандуси, ліфти, зал очікування для інвалідів, туалет, медпункт, інвалідні візки, ноші тощо).
4.3 У разі повідомлення пасажиром-інвалідом або супроводжуючими його особами чергового по вокзалу про прибуття для посадки у поїзд, останній викликає Групу з надання допомоги особам з обмеженими фізичними можливостями для супроводження пасажира-інваліда на перон (пасажирську платформу) станції до умовного місця зупинки спеціально обладнаного вагону.
4.4 Інформацію про розташування у складі поїзда причіпного спеціально обладнаного вагону для перевезення інвалідів черговий по станції, вокзалу отримує завчасно та оголошує по гучномовному зв'язку.
4.5 Для надання допомоги під час висадки пасажирів-інвалідів з вагону група допомоги інвалідам повинна прибути до умовного місця зупинки спеціалізованого вагону завчасно до прибуття поїзда.
4.6 Під час прибуття поїзда з спеціалізованим вагоном на станцію черговий по станції попереджає машиніста поїзда про посадку/висадку інваліда, можливість зміни часу відправлення поїзду, необхідність керуватися ручними сигналами поїзної бригади, готує маршрут для відправлення поїзда.
4.7 Дочекавшись доповіді машиніста поїзда по радіозв'язку про закінчення посадки/висадки пасажира-інваліда та готовність до відправлення, черговий по станції підтверджує готовність маршруту для відправлення поїзду.
4.8 На станціях, де Групи з надання допомоги особам з обмеженими фізичними можливостями не створені, безпечну посадку/висадку осіб з обмеженими фізичними можливості забезпечує начальник станції.
5 Порядок дій поїзної та локомотивної бригад
5.1 Інформація про причеплення спеціально обладнаного вагону для перевезення інвалідів до складу поїзда доводиться до поїзної та локомотивної бригад перед рейсом під час проходження інструктажу, працівники бригад попереджаються про можливість зміни часу стоянки поїзда на станції посадки/висадки інвалідів, необхідність подачі та дублювання ручних сигналів.
5.2 Перед початком рейсу, під час перевірки роботи поїзного радіозв'язку, начальник поїзда попереджає машиніста локомотива про склад (схему) поїзда, місце розташування спеціального вагону для перевезення інвалідів, або про його включення до складу поїзда на шляху прямування, станцію посадки/висадки інвалідів.
5.3 При зміні локомотиву, локомотивних бригад та перевірки роботи поїзного радіозв'язку начальник поїзда повинен переконатись, що працівники локомотивної бригади інформовані про слідування у складі поїзда вагону для перевезення інвалідів та про станцію посадки/висадки інвалідів.
5.4 Перед прибуттям поїзда на станцію посадки/висадки інвалідів начальник поїзда за допомогою радіозв'язку попереджає машиніста локомотива, чергових провідників вагонів про необхідність під час посадки/висадки інвалідів керуватись ручними сигналами та дублювати їх, після чого переходить до вагону, у якому буде здійснюватись посадка/висадка інвалідів.
5.5 Після прибуття поїзда на станцію посадки/висадки пасажирів на інвалідних візках та зупинки поїзда один провідник спеціального вагону для перевезення інвалідів сигналізує червоним прапорцем (ліхтарем) про заборону руху поїзда, другий - здійснює управління механізмом підйому площадки для інвалідного візка. Поїзна бригада дублює ручні сигнали машиністу локомотива.
5.6 Начальник поїзда зобов'язаний знаходитись біля місця посадки/висадки пасажирів на інвалідних візках.
5.7 Якщо часу зупинки поїзда за графіком не вистачає для посадки/висадки інвалідів, начальник поїзда через провідників першого пасажирського вагона з
Категория: Законодательство Украины | Добавил: ВАРВАРА2398 (16 Июля 2011)
Просмотров: 1714 | Рейтинг: 5.0/1
Всего комментариев: 0
avatar