- 2008 Май
- 2008 Август
- 2008 Сентябрь
- 2008 Ноябрь
- 2008 Декабрь
- 2009 Март
- 2009 Май
- 2009 Июль
- 2009 Август
- 2009 Октябрь
- 2009 Ноябрь
- 2009 Декабрь
- 2010 Январь
- 2010 Февраль
- 2010 Март
- 2010 Апрель
- 2010 Май
- 2010 Июнь
- 2010 Июль
- 2010 Август
- 2010 Сентябрь
- 2010 Октябрь
- 2010 Ноябрь
- 2010 Декабрь
- 2011 Январь
- 2011 Февраль
- 2011 Март
- 2011 Апрель
- 2011 Май
- 2011 Июнь
- 2011 Июль
- 2011 Август
- 2011 Сентябрь
- 2011 Октябрь
- 2011 Ноябрь
- 2011 Декабрь
- 2012 Январь
- 2012 Февраль
- 2012 Март
- 2012 Апрель
- 2012 Май
- 2012 Июнь
- 2012 Июль
- 2012 Август
- 2012 Сентябрь
- 2012 Октябрь
- 2012 Ноябрь
- 2012 Декабрь
- 2013 Январь
- 2013 Февраль
- 2013 Март
- 2013 Апрель
- 2013 Май
- 2013 Июнь
- 2013 Июль
- 2013 Август
- 2013 Сентябрь
- 2013 Октябрь
- 2013 Ноябрь
- 2013 Декабрь
- 2014 Январь
- 2014 Март
- 2014 Июнь
- 2014 Сентябрь
- 2014 Октябрь
- 2014 Декабрь
- 2015 Февраль
- 2015 Март
- 2015 Май
- 2015 Июль
- 2015 Август
- 2016 Май
- 2016 Июнь
- 2016 Декабрь
- 2017 Февраль
- 2017 Май
- 2017 Июнь
- 2017 Июль
- 2018 Март
22.59 Комітет у справах пенсіонерів, ветеранів та інвалідів підтримує проект закону про внесення змін до Закону "Про автомобільний транспорт" | |
Законопроектом (реєстр.№10081) пропонується доповнити частину четверту статті 36 чинного закону новим реченням, встановивши, що особи, які відповідно до законодавства мають право на безкоштовний проїзд автомобільним транспортом, звільняються від сплати автостанційного збору. На думку автора законодавчої ініціативи, народного депутата Дмитра Ветвицького, прийняття законопроекту обумовлене необхідністю припинення "множинного трактування положень статті 36 вищеназваного Закону, яке в процесі застосування законодавства призводить до обмеження обсягу встановленого на законодавчому рівні права окремих категорій осіб на безкоштовний проїзд в автомобільному транспорті". Комітет зазначив, що, відповідно до частини четвертої статті 36 Закону "Про автомобільний транспорт" автостанційний збір за надання обов´язкових послуг автостанцій входить до вартості квитка і стягується лише з тих осіб, які придбавають квитки. Проте, як зазначає автор законопроекту, в багатьох регіонах України існує повсюдна практика стягнення автостанційного збору також з тих осіб, які відповідно до законодавства мають право на безкоштовний проїзд автомобільним транспортом (ветеранів війни та праці, інвалідів тощо), проїзним документом для яких є не квиток, а посвідчення особи, встановленого зразка (пункт 3 частини другої статті 39 Закону "Про автомобільний транспорт"). Підставою для стягнення такого збору для підприємств автобусних станцій є відсутність прямої законодавчої норми щодо звільнення таких осіб від автостанційного збору під час реалізації їх права на безоплатний проїзд. Під час обговорення зверталася увага і на висновок Головного науково-експертного управління Апарату Верховної Ради України, у якому йдеться про те, що оскільки Закон "Про автомобільний транспорт" для пільгового проїзду окремих категорій громадян не передбачає придбання квитка, до вартості якого входить автостанційний збір, його стягнення в окремих випадках призводить до звуженої інтерпретації обсягу передбаченого законодавством права на безкоштовний проїзд автомобільним транспортом. | |
|
Всего комментариев: 0 | |